Adres

mail

info@avsallarrentacar.com

Pamukkale

Pamukkale / Hierapolis dünyanın en eski termal şehirlerinden biri sayılır. Pamukkale’nin termal suyu insanlara eski dönemlerden beri güzellik ve sağlık verir. Ancak bu gezinin asıl amacı Türkler tarafından pamuğun kalesi olarak adlandırılan tabiat harikası Pamukkale’dir. Mısırlıların kraliçesi Kleopatra’nın Hierapolis i ziyaret etmesinin nedeni kalker teraslar, termal su, güzellik ve sağlık nedenleriydi.Antalya üzerinden Toroslar’ı geçerek Salda gölü istikametine gidiyoruz. Yol üzerinde bulunan bir çok köyden birinde camiyi ziyaret ederek, Türkiye’deki İslam dini hakkında bilgi sahibi oluyoruz. Öğleden sonra Pamukkale ye varıyoruz ve kalker teraslarını ziyaret etmek ve termal sulu bir otelde kalmak için yeterli vaktimiz var. Ertesi gün otel de kahvaltıdan sonra Hierapolis’i tanıyoruz. Dolaşırken çeşitli mezarlar içeren Nekropolü, şehrin sütunlarla kaplı ana caddesini, giriş kapısını ve büyük tiyatroyu görüyoruz. Antalya ya dönüş yolculuğunda bir halı tezgahı gezmek imkanımız oluyor. Tabiat ve kültürü birleştiren günlük gezi.